Ibland så händer de oväntade

Idag började jag 11.45 det var såå skönt! Sen så hade jag lite uppgifter som jag missade på mina företagsekonomiprov, och dem klarade jag galant. Senare skulle vi åka till Lava med Bodil - kan de bli roligare? Om det kan!

Men när vi väl va där utanför hade varken jag eller Madde någon större lust av att vara där. Så vi sprang därifrån, haha! Stackars Bodil undrade väl vart hennes hatelev tog vägen. Hur som helst gick jag och Madde runt lite i stan och satte oss under en grej och rökte. Plötsligt kom en gammal kär vän gående - vilken suprise! Så vi va lite med honom innan han skulle gå hem. Jag kan lova att det blev många skratt. De va riktigt roligt, för honom har jag faktiskt inte sett på länge - och jag måste säga att tid förändrar, han har blivit bra mycket snyggare.

Sen fikade jag med Anna på Waynes och ligger jag och värmer mig i min mysiga säng. Om någon timme kommer Sofie och hennes mamma hit för att prova min gamla balklänning. Jag ville ha den på bröllopet, men jag ville inte vara en klänningsåteranvändare så därför köpte jag min lilla svarta som jag ska ha med massa ljusrosa/lila detaljer. Love it!

image321


Nu är han min vän igen.. Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

petter svenborn?

2008-04-08 @ 19:58:30
Postat av: A

guud vad jag älskar dessa anonyma kommentarer!

Postat av: A

såg du mig i stan med petter? ooups!

2008-04-08 @ 20:39:21
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hade rätt va? jag tyckte väl att det va han

2008-04-09 @ 17:33:29

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack