I'm in Spain 2 (2008)

Kom hem för ett tag sen från en heldag på stranden, och jag kan säga att jag blivit riktigt jävla brun. Det är fan hemskt, haha! Jag har bränt mig, eller så har jag gjort ialla mig på axeln och smalbenet (igen). Nej men ärligt så läntar jag nästan hem, orkar inte med alla äckliga spaniorer längre. "Hej kom och sätt dig i min bil snygging?!" Nej tack. Jag kommer få en massa härliga bilder skickade till mig sen så då åker de upp i bloggen eller så lägger jag upp de på någon annan sida så ni kan få se dem. Orkade inte ta några egna kort när alla andra har kamera, och dessutom blir man ju med på fler när andra står bakom kameran - haha!

Nej nu ska jag upp och sola, eller titta på S som btw äger på GH.
Puss&A


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: d'

ursäkta men är det inte år 2008? bara en fråga..

2008-04-14 @ 15:31:00

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack