I'm in Spain (2008)

Hej bloggen. Jag sitter i receptionen till vårt hotell, San Miguel. Det är ett svensk hotell så det finns telefon som fungerar till hemnummer och en "gratis" dator. Kvällen igår var så great, vi satt på taket och partade så gott de gick, plötsligt fick jag för mig att jag skulle bada och drog av min klänningen. Det är sjukt att poolvattnet där uppe inte är svin kallt, haha. Jalle kom med några som gjorde bomben över mig, fyfan.

Sen vi kom hit har det inte varit speciellt bra väder, men det börjar bli bättre. Allt är jätte fint här och jag bara älskar den spanska kulturen. Och all shopping såklart. Jag har köpt 4trosor, två halsband, fyra par örhängen, en BH, en plånbok,  tre tändare, en väska, lite naturgodis, en limpa + några lösa, presenter till mig själv och min lillasyster samt till min mamma.  Jag har inte hittat något till min pappa än, men vi ska åka iväg på en shoppingdag senare innan vi åker hem så de blir lungans. Jag hittar säkert något trevligt.

Btw måste jag bara säga att blickarna är såå mycket värre här en när jag och Madde är på tuben mot Akalla på kvällarna. När jag och Madde står ute på balkongen tillsammans med K och N så åker det förbi en polisbil - som tutar! Haha, bra där. Nu ska jag nog upp på taket igen, eller ut på krogen kanske. Vi får se.

Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack