I'm in Spain 4 (2008)

Nu sitter jag här igen med Madde. Vi har precis cyklat men mina knän pallar inte mer, fett synd för det är galet kul måste jag säga.

Angående mitt panikinlägg igår. Det var någon som lagt stora glasbitar i tre killars rum, i sängarna och på golvet. Sen var det någon som tog 1000kr av mig igår kväll. Det kändes inte så bra eftersom det bara är vi här på hotellet. Och eftersom jag och Madde grips av panik sitter vi och jagar upp varandra (sent på natten) och får till slut be J komma upp och sova i vår säng. Haha, töntigt kanske men jag vart fan äckligt rädd. Tur att är så kall så han inte satt och jagade upp oss ännu mer. Trots att han sov i vårt rum kunde jag knappt sova.  Vi ska i alla fall åka hem imorgon och jag måste säga att det känns ganska skönt. En vecka va precis lagom att vara här - och jag måste säga att bortsett från de som hände igår så har den här resan varit underbar.

Nu ska jag gå upp på rummet och duscha av mig innan vi tillsammans går ner till marknaden och stranden. Hoppas ni har det hyfsat varmt i Sverige, annars kanske jag inte vill komma hem.

Puss&A


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

det spöregnade nyss .. så nej

2008-04-15 @ 18:17:03

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack