Ja jag är arg

Nu sitter nu och har turism, och fyfan det är de värsta som finns. Eller nej, svenskan ligger väl på samma nivå. Vi har en ny lärare (som ersättning utav bästa Susanne) och hon är helt snurrig. Utan att överdriva. Jag blir så jäkla irriterad, hon klagar och gnäller på exakt allt. Man kan inte säga något utan att hon får ett fucking utbrott, jag är så äckligt trött på henne. Skulle det inte vara för motiveringsresan till Spanien så skulle jag lätt hoppa över alla hennes lektioner. Jag orkar inte skriva mer om de, blir så irriterad!

Juste, jag och Madde blev utelåsta när vi gick ner och rökte. Det kändes väl lite sådär med tanke på att vi stod där ett bra tag innan någon kom ner och öppnade dörren. Nej nu ska jag.. göra något annat.

Puss&A 

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jossan

Du är inte ensam, jag och alla hatar henne också. Usch och fy och blä på henne.

Postat av: hemlig beundrare

Du är så sexig, vill knulla dig med min 7 cm långa.

2008-04-22 @ 14:07:58
Postat av: Din drömprins

Jag vill känna dig i mig.

2008-04-22 @ 14:08:04

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack