Oh happy day

Kom till skolan strax efter tolv, haha. Gick då endast två timmar, varav på ena timmen visades en (urdålig) film. Måste säga att dagen har varit kanon bra, jag har ingen aning om varför det är så. Men så är det. Jag träffade Pk på vägen hem och vi pratade om diverse saker, hon hjälpte mig att plugga lite inför provet i Företagsekonomi.

Jag vågade inte färga mitt hår eftersom vi åker till spanien i över morgon(!), och då lär väl håret blekas lite. Jag klippte de en bit istället och klippte till luggen. Kanske får lite naturliga slingor i Spanien istället? Man får väl hoppas på det.

image318


Nej nu ska jag iväg till stallet, undrar om jag kan norpa åt mig ett havreflarn på vägen ut.
Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: M

Du&jag, glada tillsammans, ledsna tillsammans :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack