Öppethus på Atletica 17.00-20.00

Planerna har ändrats, jag kommer inte fika med Fanny idag. Istället blev jag tvungen att stå på öppet hus här på skolan. Men det ska väl bli trevligt, har sällskap av Tomas, Sara, Madde (och förhoppningsvis Elvira också). Det är rätt lite jobb och vi ska efter öppethus gå på bio tillsammans. Och det ska ju bli roligt, men det är ett tag kvar så jag sitter och "pluggar" tillsammans med Tomar. Jag kan ju medela att det går sååå bra för oss.

Juste, jag hälsade på min vän vid Värdshuset. Sara tyckte att det var väldigt roligt, haha. Jag också, var flera månader sen jag var där sist och han kom ihåg vart jag kom ifrån och vad jag hette. Där ser man...

Men nu ska jag göra lite reklam för vår skola och lägger upp en bild på Nerja, dit vi får åka varje år om vi sköter skolan. Ser inte helt fel ut va?


Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: jossan

Taxen:) nej jag vet faktiskt inte.
Men han går efter
BLF´s prislista (Bildleverantörernas Förening)gå in på www.BLF.se för att se vad dom har för priser. Helals hemsida är www.hscphoto.se :)

Postat av: M

Haha, jag snackade med han just då du hade deckat girly ;)

2008-04-29 @ 12:45:06
Länk till din blogg: http://invaliid.blogg.se
Postat av: Erika

Svar: Jag har inget självförtroende alls...

2008-04-29 @ 16:54:49
Länk till din blogg: http://sjalvfortroende.blogg.se
Postat av: Elvira

nej ingen bio för min del, en viss mängd av elaka atleticapeople snodde alla biobiljetter :(:P

2008-04-29 @ 19:58:46
Länk till din blogg: http://elviraglaes.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack