People change

Godmorgon!

Jag kunde knappt sova i natt pga. regnet som smattrade mot fönstret. Det var så irriterande och jag försökte verkligen stänga de ute. Och precis när jag hade lyckats (halv) somna vaknar jag av att det piper, min jäkla mobil! Haha, jag fick inte mycket sömn. Men som tur är ska jag till HS nu så jag fick lite sovmorgon. Kommer väl till skolan vid lunch, eller efter lunch. Jag får se.

Efter mina två timmar i skolan ska jag och Pk sola, för hon ska ju inte till Spanien så jag tänkte "Fuck it, jag kör också". Det kan ju knappast skada? Haha. Vid kvart över tre ska jag klippa mig (vill inte vill inte) och slinga de lite - spännande. Hatar att hålla på med färg imitt hår, de förstörs så lätt.

image317


Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack