Skolan duger men vädret suger

Godmorgon mina solstrålar!

Solen skiner och Sverige är inte alls så kallt som jag räknade med. Kom i tid till skolan också (faktiskt en hel timme för tidigt). Har ingen äckel svenska med Bodil idag så vi slutar klockan två, då ska min pappa komma och hämta mig så ska vi åka direkt till Mias bröllop. Jag har packat ner alla kläder och skor jag ska ha med mig under min weekend.

Jag har egentligen ingen lust att åka dit. Jag har ju precis kommit hem från Spanien tillbaka hit till mina vänner och känner att jag hellre vill umgås med dem. Det är väl lite sorgligt men vad ska man göra? Hur som helst, jag ska fortsätta på mitt otroligt roliga grupparbete. Men det är lite (med betoning på lite) spänning mellan N och A. Haha, det är ganska roligt att lyssna på. Har en video som jag ska lägga upp senare på när de fightas på flygplatsen i Spanien.

Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack