Snart åker vi!

Nu ligger jag helt slut i min säng. Jag har äntligen packat klart, och de blev mycket mer än vad jag trodde och jag har ingen aning om hur jag ska få med mig all shopping. Men men, det är ett senare problem.

Madde smsade mig nyss och jag jätte peppat inför resan. Själv har jag inte kommit in i de än, men imorgon i bilen på väg till Arlanda så lär jag väl komma in i hela "åka-till-Spanien-med-klassen" hysterin. Men just nu så tänker jag bara på att gå och hämta en glassbåt i frysen. Mums!

Godnatt&A
Angående mina raderade kommentarer om Calle så är det för jag inte vill prata om saken. Om ni nu vet vem han och jag är, kom till mig/honom personligen om ni har några frågor. Jag tänker inte diskutera det i min blogg, de vi hade är för privat för att hängas ut i en blogg för allmänheten. Tack!

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Tich

Det Calle menade var att du skulle ta bort den delen med honom ur din blogg inte bara hans namn, men du missförstod och bytte endast bort hans namn mot "en gammal vän"


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack