"Ta en snus och kör hårt"

Jag har info&layout med Frank för tillfället. Vi jobbar i photoshop, det är så roligt! Ikväll är invigningen i Älvsjö - Rojas och Pk sitter just nu nere i cafét med Chad. Så fort jag slutat ska vi hem till mig och hämta pengar så vi kan möta Kim i Skarpaby, fyfan. Men men, man måste offra lite för att få ha roligt..

Rektorn var nyss här och berättade om ett drama. Och så fort hon gått hände det något nytt, jag undrar hur det kommer sluta(?). Det kommer bli väldigt väldigt intressant i alla fall.

Igår åt jag middag med Pk i stan innan vi åkte till Kista. Jag köpte en blus, en klänning, en tunika och två par "skor". Blusen ingår i dagens outfit. Bilder på den övriga shoppingen kommer lite senare. Nu ska jag jobba vidare. Ha en trevlig eftermiddag och ladda upp inför kvällen. Puss&A


image312

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Linda

Vart har du köpt den där söta tröjan någonstans?
:)

2008-04-07 @ 17:03:11
Postat av: A

Linda: Jag har köpt den på Cubus, tro det eller ej :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack