Tisdag morgon

Tisdagar är en dag då jag egentligen bara vill ligga kvar i sängen och sova. Men så är det inte riktigt idag, idag har jag lite energi i kroppen. Jag har ingen aning om varför men det känns som om jag har blivit så mycket lättare (inte vikt mässigt då). Solen skiner och värmen börjar äntligen nå Svergie så jag ser ingen anledning till att ligga hemma och deppa. Skulle då vara för att jag inte får köpa min kusin och hennes flickväns urgulliga blandrasvalp på 7veckor. Ska fråga om om en bild, den ser ut som en liten björn - så söt.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, måste åka vid 8.00
Puss&A


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack