Tycker du som jag så ...

Dagens mening - Elin Borgstedt:
"Men jag var tvungen, du såg så ... slevig ut. "


Kom för ett tag sen hem från ridningen. Det gick åt helvete, var inte på humör och trött som fan. Nu ska jag försöka laga min iPod och lite sånt. Haha, jag är ju såå teknisk. Det här är det sista tråkiga blogginlägget jag ska skriva, eller ja, nej. ´Men det får väl vara som ett "mål" jag blir irriterad på mig själv. Så imorgon får jag ta med mig kameran och ge mig ut på äventyr.

Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Fia

Härlig blogg du hade. (hittade dig genom kommentar hos "mingla") hoppas du haft en bra dag!
Hjälp mig gärna med skobekymmer på min blogg ;)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack