080808

Börjar med att säga grattis till Ida som ska fira sin 1 års dag med sin pojkvän idag.

Annars har det inte hänt mycket sen jag skrev sist, eller visst har det hänt saker. Men jag har verkligen inte tid att skriva allt, måste njuta av de sista 12 dagarna jag har kvar på mitt sommarlov! Så nu ska jag sova och vila ut tills imorgon då jag först ska till Ekerö och vara med Madde & Ida. Senare ska jag och Madde fullfölja vår plan vi gjorde denna kväll. Det ingår maskar (förklädnad då), en lite finare bil.. Mer tänker jag inte avslöja - istället ger jag er dessa och passar på att säga att de här människorna, I love them;




Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Nathalie

Haha, aa lätt;) hur är det med dig då gumman? vi skulle ju ses <3

Postat av: Nathalie

Jaa precis!:/

Om jag förstått bruden rätt (A) så kommer hon på måndag! :D

2008-08-08 @ 19:58:35
Länk till din blogg: http://rosarum.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra o dricka 3,5or you go girl!!

2008-08-22 @ 21:56:24

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack