Arkiv X

Idag har varit en lugn och skön dag. Vaknade rätt tidigt (för att vara mig), efter mycket tjat från Annas håll åkte vi hem och gjorde oss i ordning för en dag inne i staden. Vi gick runt där till stängning och tog då en fika på Waynes som drog ut på tiden. Vi var inte på något party-mode så vi ringde Chad & Max som direkt åkte in till stan för att gå på bio med oss, vi såg Arkiv X. Den var inte så bra som jag föreställt mig, men ändå helt okej. Den är kanske inte värd att se på bio (läs; ladda ner/vänta tills den kommer ut på hyrfilm) men om ni nu ska se den, så sitt inte för långt fram för då ser man ingenting. Gjorde de för första gången idag, det var inte så bekvämt + att man knappt såg själva "bilden".

Nu, en bild från helgen;


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Ann-Louise

arkiv x. Håller med dig. Men den var inte alls lika overklig som jag förväntat mig så det va bra. :) ha en bra dag! =)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack