Dreams are only dreams

Godmorgon, eller go'kväll kanske man ska säga? Ja, som ni märker har inte mina sov vanor blivit bättre, men vad gör det? Sitter och väntar på att Madde och E ska komma hit, vi ska sitta hemma hos mig och mysa lite.



Nu ska jag fixa i ordning lite, have fun!

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Sofie Lundin

Jag ska tatuera mig på House of pain, i hornstull :)

Postat av: Sofie Lundin

jo det måste man, men jag har pratat med dom och min mamma följer med, så det blir inga problem :)

2008-08-02 @ 18:58:01
Länk till din blogg: http://alasofie.blogg.se/
Postat av: Jess

Hejsan. tyvärr är jag helt fullbokad nu framöver några dagar :s men hör gärna av dig om du vill komma och fixa naglarna senare! Det kostar 1095 för ett nytt sätt med fransk. Kram

2008-08-02 @ 20:03:37
Länk till din blogg: http://princessjess.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack