Ooups!

We did it again...

Efter jag kommit hem från min lilla resa så åkte jag till Café 60 där jag fikade tillsammans med de sötaste paret (just nu). Sen ringde Jonas och sa att vi var välkomna dit, så jag ringde upp Fanny som självklart va på. Vi blev hämtade med bil som tur var. Kvällen var fett seg ända tills Fanny började kasta runt massa kläder vilket både jag och T hade väldigt roligt åt.

Nu är jag i alla  fall hemma, tidigt va? Ska städa lite i mitt rum och slänga alla gamla cigg paket osv.  Och bjuder på den "ökända" låten Sexy Back - Justin Timberlake, och till killarnas fördel la jag upp när han uppträder live under Victoria's Secret visningen. Njut!
 

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: nea

Sv: ja, den är braaaaa :D

snygg blogg!

Postat av: Jenny

Tack detsamma sötis ! :)





/ En tjej i storstan

2008-08-01 @ 13:11:27
Länk till din blogg: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Natalie

jag saknar dig!

2008-08-01 @ 15:03:51
Länk till din blogg: http://nnats.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack