Flygresan + Dag 1

Flygresan
Vi åkte vid två tiden igår (23e) och kom fram vid fem på morgonen idag (svensk tid). Första flygresan tog drygt tio timmar och jag försökte sova så mycket som möjligt för att slippa sitta och vänta av tiden. VI bytte flyg i Bankok (inte Paris som vi tänkte först) och vårt plan till Vietnam gick nästan direkt så det var ingen väntetid där inte. Det andra flygplanet vi åkte på hade tapeter på insidan och färgglada säten, älskar hur de asiatiska länderna använder sig utav färg. Någon timme senare var vi framme och vårt bagage kom först, yeey!


Något att köpa på hemvägen, röd absolut disco



De färgglada sätena på 2a planet



Dag 1
När vi kom fram åkte vi direkt på en cyklo tur runt staden för att se vart allt låg och så. Sen åkte vi till hotellet och sov innan vi åkte på vattendocksteater, inte så roligt men väldigt vackert. Sen blev det middag, och jag vet inte hur många rätter vi fick in men min mage håller på att sprängas just nu. Allt är ju så billigt så vi beställde allt och smakade på det. En vanlig öl (0,5L) kostar 25kr. Så det är billigt. Så imorgon hoppar jag havsutflykten och drar ut på stan istället, de har en hel gata med skor och väskor. Jag har kommit till himmelriket, haha!



Dålig bild på vattendocksteatern



Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack