(ingen rubrik)

Efter 31timmars sömn vaknar jag upp ensam i min säng. Klockan var 2 och jag kände att jag var super hungrig. Inte konstigt med tanke på att jag inte ätit något på över ett dygn. Gick upp och hittade lite kyckling i kylskåpet, myste ner mig i sängen och tittade på SATC och tuggade lite på min kyckling. Idag så har vi två lektioner, vet inte om jag orkar gå. Jag känner mig verkligen sjuk, och det här med läkare verkar som ett vettigt alternativ just nu. En psykolog också med tanke på mina depp-anfall. Börjar gråta hela tiden, jag känner mig ensam, jag hade allt..

fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack