Vad händer egentligen?

Hej allihopa. Kände att jag ville skriva nu, har hänt lite den senaste tiden och det är inte många som vet vad. För drygt en månad sen så slutade jag att gå till skolan pg.a. att jag inte hade någon lust och/eller ork. Först blev alla sjukt sura på mig och jag fick hela tiden höra saker som; "Håll ut det är bara 1,5 år kvar tills du går ut" eller "Du kan ju inte bara stanna hemma för att du inte orkar". Massa sånna saker fick jag höra, men jag mådde verkligen inte bra och blev då ledsen utav alla dessa kommentarer. Nu några veckor efter detta så åkte jag till sjukhuset (för andra gången) och fick reda på att jag hade super lågt blodtryck vilket kunde göra att man svimmade lätt (vilket jag också gjorde innan) och var trött hela tiden. Så det jag gör nu är att vilar och sover väldigt mycket. Jag tar det lugnt och tar hand om mig själv helt enkelt. Mina föräldrar har börjat förstå mig nu så de hjälper mig vilket är så skönt. 

Det är väl det som har hänt... Jag ligger nu i min säng och tuggar i mig sallad(!) och jobbar med ett litet projekt. Jag jobbar nämligen på en present som min kära mentor Jill ska få på fredag då vi har skolavslutning och hon lämnar oss för att jobba med en kampanj inför kommande val.

Nu ska jag arbeta vidare på presenten och börja skriva packlista till Vietnam. Börjar bli lite nervös nu, haha!
Puss /Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack