Väntar...

Godmorgon godmorgon! Har hållt mig vaken och bestämt mig för att gå till skolan för att prata med lärare, Jill och ev. rektorn om min situation. Idag mår jag rätt bra, min buss går om en halvtimme så jag ligger i min säng och väntar på att minuterna ska rulla iväg. Har bara två multimedia lektioner idag så det är väldigt skönt. I eftermiddag ska jag försöka få med min mamma och handla. Har rensat ur min garderob så nu hänger det enbart några få partyblåsor kvar. Och det är inte direkt något jag går till skolan i så jag behöver defentivit nya kläder.


Planerna inför kvällen är lugna, mår fortfarande hel kasst så ska ta det lugnt.


Puss/Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack