Alla hjärtans dag

Vaknade hemma hos min kompis i morse, väldigt försent. Jag fick skynda mig till tåget och åka till skolan för att äta med Madde och Patricia. Jag hämtade även en skolbok(!). Ser man på. Nu sitter jag hemma och dricker fejkad latte, det är ingen höjdare. Men vad ska man göra?

Jag har kortare skoldagar men mer hemuppgifter. Jag som hellre roar mig än att sitta och plugga hamnar ju i skiten pga. det där. Jag måste väl helt enkelt lära mig att dissa skvallersamtalen och öppna en Företags Ekonomi bok? Nej, jag och min mentor har diskuterat som det. Vi kom fram till att jag måste börja vara i skolan på alla lektioner (och inte komma för sent) och sköta mina studier bättre. Sen ska jag väl försöka gå och lägga mig tidigare, speciellt när det är skoldag dagen efter.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack