Bloggen kommer uppdateras

Jag träffade Amandla. Mina kläder hon sytt var grymt balla, längtar tills jag får bära dem! Jag blev förälskad i kjolen.
Något annat bra som hände idag var att mina örhängen från
cocoo.se anlände i brevlådan. Armbandet kommer tyvärr inte förns nästa vecka. Då får ni se bilder på mina sötsaker.

Nu när jag åker bort så kommer jag inte kunna blogga  och tyckte det vore tråkigt om den inte uppdaterades. Därför kommer några vänner till mig skirva gästinlägg medans jag är borta. Jag får hoppas att de kommer ihåg att blogga och att de sköter den väl. Bloggen har faktiskt blivit min lilla bebis, haha!


image300

Nej, nu ropar mamma - SÅ NU DRAR JAG

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack