Dagens skräckupplevelse

Dagens händelse var när jag och Madde gick in på en toalett i stan. Båda gick in på samma eftersom vi bara hade en femma. Efter ca. 5 minuter bankar det på dörren och båda ignorerar det och tänker "Kul, ännu ett fyllo som håller på". Efter ett tag börjar det banka på dörren igen och då säger någon med manlig röst "Det är Securitas". Jag och Madde blir livrädda och öppnar dörren efter ytterligare någon minut.

Efter att vi öppnat står två Securitas män och en anställd och förhör oss om vad vi gjorde där inne och om vi mådde bra. Som om vi skulle dränka varandra i toaletten? Nej, verkligen inte. Det hände ju inget där inne, förutom att mitt hjärta stannade.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack