Damn it!

Var inne i stan med Fanny på eftermiddagen och shoppade lite. Bl.a en ny  T-shirtklänning, en plånbok och ett par solglasögon. Långt kvar till sommaren, men jag längtar så mycket! Bilder på det kommer senare, är nyduschad och orkar inte plocka fram kameran. Ledsen.

Senare åkte jag och tittade på Örby Girls som spelade turnering (innebandy) och blev så taggad av att sitta och titta. Har nu bestämt mig för att börja spela igen, ska titta på deras träning någon gång nästa vecka hade jag tänkt. Färgerna på matchkläderna är sjukt snygga, rosa och svart =) 
 Måste bara leta fram mina skills, dom ligger någonstan långt bak i huvudet.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack