Det betyder mycket

Humöret är verkligen inte på topp idag. Jag och Madde har gått runt och mått dåligt hela dagen. Som tur  är finns det faktiskt människor som bryr sig. Jill (vår mentor) satt och pratade med oss ett längre tag vilket ledde till det ena och det andra ..


 A - Men jag vill fortfarande! Du måste ju veta hur det är.
 J - Ja jag förstår verkligen, verkligen. Men skärp till dig förfan, du förtjänar bättre än en skitstövel med *** fjällräven som aldrig är i skolan.
A - Hehe.. okej.



Senare på dagen mötte vi Annsan (rektorn) som erbjöd oss fika och varmchoklad i personalrummet. Så där tillbringade vi första halvan av idrottslektionen. Nu blir vi inte insläppta, jag har inte råd att missa fler lektioner. Kommer inte få åka med till Nerja i så fall. Och det vore ju synd eftersom IMPA inte kan äga beachen om de inte är fullständiga.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack