Det brinner

Jag avskyr en lärare jag har. Helt störd i huvudet, "den" måste verkligen hata mig. Jag blir så arg, det brinner i huvudet på mig!

Fick med mig ett nagellack i färgen Tobago #78 från Mavala. Älskar verkligen färgen, den är djupt röd med fint skimmer i. Fick också med mig en ny mascara. Shopping gör mig lite glad iallafall.
Hur som helst, avbokade ridningen idag - igen. Orkar verkligen inte åka till stallet längre. Orkar inte välja kurser till 2an och 3an. Orkar inte med allt skit snack. Orkar inte med allt bråk hemma med familj (och "vänner"). Orkar inte göra något annat än sova. Ska nog sjukanmäla mig imorgon. Men först en film med lite mat mamma lagar åt mig nu. Något måste hon ju vara bra på =)


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: P

Hehe de kan mot förmodan inte vara lilla Göran!? :P
Sötnosen då, "det brinner" har du typ fått från mig.. haha

Postat av: M

damn bruden, du ska inte sjukanmäla dig imorgon!

2008-02-18 @ 20:34:25
Länk till din blogg: http://invaliid.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack