Favorit i repris

Igår tillbringade jag kvällen i Fårhagen. Det var jukt roligt, och det var länge sen jag skrattade så mycket. Ta inte illa upp N, men jag tror att alla skrattade åt dig ;)
Vi var iallafall någa styckna som delade på lite godis-drinkar m.m. Det var gott, men min hals tar död på mig!
N levde upp till sitt kock-rykte genom att improvisera ihop världens godaste vanligkaka. Mums, ge mig mer.

Nu är jag hemma och ska slänga i mig lite mat innan vi ska hämta upp lilla S. Länge sen jag träffade dig söt.
Nej nu måste jag fortsätta torka mitt hår så de blir klart idag. Bjuder på en film på Ns skrattattack lite senare, när han skrattar går det inte att undvika att själv göra det.


Observera att killen skrattar så här, han gör sig alltså inte till. Förlåt N.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: IDA

haha niclas asså ! det är hemma hos mig ! status!
fast tyvärr sov ju ja då för att jag hade så ont i huvet ! OCH INGEN VÖCKTE MIG EFTER EN HALVTIMMA SOM NI SA ! HAHAH NÖÖÖRD!


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack