Försov mig - igen

Godmorgon bloggen och alla andra!
Jag vaknade flera gånger under natten utav att folk smsade mig. Efter klockan tolv måste ni låta mig sova, så smsa inte då =P
När jkag väl skulle gå upp, var det 45min efter jag egentligen skulle upp. Jag förstår inte hur jag kan försova mig hela tiden. Hur som helst pallrade jag mig upp och tog mig till skolan, där jag mötte mina två ögonstenar.

Är verkligen skoltrött, längtar till sportlovet. Vill ha det nu nu nu.
Men jag slutar tidigt idag, kvart i 1. Då blir det en fika på Maddes med Fanny igen, då får jag tillbaka min iPod. Har ju hennes rosa nano nu, den är så gullig!

Dagens horoskop - Skorpionen
En inflytelserik person visar sig från sin praktiska och uppfinningsrika sida. Det är i vardagen som överraskningarna uppstår.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack