Fredag

Sitter i skolan på Info-Layout lektionen. Det är rätt roligt faktiskt.
Om ca. två timmar ska vi gå stadsvandring i gamla stan. Till klockan fyra, vem är så dum så de sätter ett studiebesök till klockan fyra på en fredag? Idiotiskt. Det enda bra med det är väl att man redan är i stan när man slutar. Fixade lite pengar med Fanny igår så funderar på att handla in lite saker. Måste ju faktiskt ha ett par nya pumps till modevisningen ;) Jag blev jätte glad när jag fick höra det, eftersom det innebär ännu ett par skor till min samling. Svarta tidlösa pumps, yummi.

Igår när jag var i Farsta så tog jag ett hål i örat, köpte en ring och fyndade en väska för 75kr (ordinarie pris 299kr). När jag köpte ring så påmindes jag av en förlovningsring jag såg när jag handlade med mamma för någon vecka sedan. Den var guldig med en stor runt sten i mitten med två små på vardera sida. En sån ring tillsammans med röda rosor skulle allt vara något på alla hjärtans dag som är snart. Tyvärr har jag ingen jag vill förlova mig med, men ändå =)

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack