Hallelåja

Idag var jag i skolan på öppet hus tillsammans med Patricia, vi fick varsin bio biljett som tack för hjälpen, frågan är vilken film man ska se. Nu är Patricia på ingång och vi ska förbereda lite här hos mig innan vi firar Madde.

Köpte en ny mobil idag, ännu en från Samsung Limited Edition (II) den är ungefär som min gamla. Fast bättre, och silvrig med spegelblank yta så nu slipper jag köpa nya fickspeglar hela tiden =)  
Min mamma är så snäll - ibland ..


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Stina

Jag är också på jakt efter en ny mobil, men vågar inte köpa en samsung eftersom jag är rätt missnöjd med min förra.. Men gud så fin den där är :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack