Madde gästbloggar

Ann fick lite ångest för att hon inte hann blogga innan hon skulle iväg, bloggen är ju faktiskt hennes bästa vän så det är förståligt.
Därför ville hon att jag skulle göra det åt henne och absolut så kan jag göra det, så förlåt utifall det inte skulle bli lika intressant så får ni helt och hållet vänta tills på söndag då prinsessan kommer hem.
Damn vad jag kommer sakna henne, fyfan!
Men Ann är snart påväg för att dra ut på vattnet på en härlig spakryssning hoppas att hon får det bästa, alltså det hon förtjänar.

angående det som pågår just nu;
Vill ni knäcka oss, får ni döda oss!
Dem som förstår, förstår


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack