Mindre bloggande ett tag

Sitter i skolan och har engelska. Kommer inte kunna uppdatera min blogg lika mycket som förut för min dator vill inte vara med längre. Så det blir bloggande från skolan och/eller vänner.

Efter skolan ska jag träffa min Banan-kurator över en fika =)
Det var galet länge sen jag träffade henne. Sist var... När vi missade våra tåg, flera på rad. Och det var ett bra tag sen.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

Rösta ♥ på ♥ vackraste ♥ glamourmodellen ♥ i min ♥ blogg


gud så söt du är!

Postat av: Josiee

tack!:Dhänder ikväll?

2008-02-19 @ 19:22:19
Länk till din blogg: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack