Stockholm by night

Nu har jag ätit en god brieost smörgås och kört ner några halstabletter i strupen på mig själv och klunkat hostmedicin. Nu borde jag klara kvällen/natten eller vad tror ni?

Ska möta Madde och Ida i stan om ca 1h. Vi ska nämligen träffa A och hans kompisar. Jag undrar vilken stil de kör på =P hahah! Nu ska jag packa ner lite alvedon och diverse värktabletter, vem vet när Herr Smärta slår till igen?


image297
Ge mig sommar, bilderna är från friidrottsdagen (andra dagen i skolan).
Vi hade dragkamp mot tvåorna (SP0605), och förlorade. Men vi fick hjälp av tre killar från el klassen (bilden till höger).
Med de bilderna avslutar jag bloggandet för idag. Sov sött, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack