Svarta tårar

Okej, min morgon har varit katastrofal! Vaknade av att PK ringde och sa att min älskling skulle åka. Så jag flyger upp ur sägen, åker dit med gårkvällen smink och allt. Gissa vad som händer? Jo jag kommer för sent. Där står jag, och kommer (kanske) aldrig få se honom igen. Helvetes jävla skit!

Men men, ingen kan göra något åt de så alt är bara dåligt. Åkte till Huddinge med PK och T. Jag tröst shoppade lite, tyvärr hade jag bara 50kr på mig. Men lyckades skrapa ihop dessa från H&M. Body lotion & Shower gel, de har en doft av piggelin. Det ger mig sommarkänslor!
 
image297

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: jossan

tack gumman:)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack