Vårmorgon

Vaknade av att A smsade mig. Varför är folk så onda och smsar/ringer mig på morgonen, ni vet att jag behöver sova! Hur som helst kommer jag ha en väldigt stressig dag så det blir inte så mycket bloggande.

Jag kommer som sagt åka på kryssning idag -söndag. Jag har mobilen med mig, men jag har ingen aning om hur den fungerar på båten och i Finland. Kameran följer med så förhoppningsvis blir det lite bilder.

Dagens att göra (klockan är 10.36):
- Träffa Amandla och prova hennes kläder
- Träffa Madde och fika + få mina pengar
- Byta lite kläder jag köpt i veckan
- Hem och packa mina saker till kryssningen
- Båten till Åbo går 17.30 så vid 16.30 åker vi senast hemifrån
(och någonstans där emellan ska jag hinna äta)

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack