Alla heter något med Sam & Felix

Nu är det år 2008. Det känns inte så speciellt måste jag väl säga. Gårdagen var inte den bästa med den började väldigt bra med mys och middag hemma hos Rojas. Kvällen slutade bra och jag träffade nästan alla jag ville träffa. Dock blev min jacka förstörd (ännu mer). Champagne är nog inte så bra att dränka jackan i. Hur som helst blev det ganska mycket pengar som gick åt hit och dit under kvällens gång.
Och på morgonen? Aaah, pizza!

Sen blev allt kaos och jag tror att Jacob är död.
- ajfan, A


Måste lägga till att Hassan fick en raket i huvudet
så hon har tappat massa hår.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack