Att rida i snö

Sitter nyduschad och frisk. Pappa lagar lunch (älskar) så jag ska snart äta.
Jag har redan hunnit rida i snö på Prinsen. Det är helt underbart - men kallt. Hanna flög av, det såg itne så jätte mysigt ut - men hon klarade sig. Och misstolka inte detta med ridningen.
Senare idag ska mamma köra mig till Farsta C så jag kan köpa hem lite småsaker som jag suktat efter ett bra tag.
Vi får se om jag lyckas hålla mig inom min ekonomiskagräns =P

 
Fingrade lite på systemkameran idag, här är två bilder iaf.
Sara ska lära mig mer grejer, ser fram emot det

Lunchdags, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Robin carlsson

"rida på prinsen" :-P
Ahaaja! ;)

Postat av: Anonym

men ingen misstolkar det, så sluta skriv det?
mobbat

2008-01-04 @ 18:01:11
Postat av: Keith Richards

Vad heter du på riktigt?

2008-01-05 @ 03:19:34
Postat av: Anonym

ann heter hon

2008-01-05 @ 13:39:35
Postat av: Anonym

Prinsen heter Nils Flyg!

2008-01-05 @ 14:24:11
Postat av: Elin

Vilken söt blogg du har! :D

2008-01-05 @ 14:58:16

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack