Back on track

Var hemma idag igen, min förkylning verkar aldrig ge sig riktigt. Tog ledigt idag och dränkte mig i kanelte och mammas hembakade bröd (hon var också hemme idag). Vi lyckades faktiskt vara ensamma hemma båda  två, utan att bråka om en grej. Det kändes väldigt skönt, och som hon sa till mig "Du kan göra vad du vill, bara du gillar det du gör". Well,det ligger något i det..
Imorgon ska jag gå till skolan, känns som om jag är tillräckligt frisk för att orka upp ur sängen. Känns som om att jag har lite att ge igen, lite att göra och ännu mer att ta.

Nej, en hel del girlystuffs kommer helgen att fyllas av i alla fall.
Sa någon PB-dag?

You know you want me - dirty, A


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack