En trip...

Sitter i Vranjes och väntar på att Madde och Patte ska sluta. Vi ska in till stan för en mysig fika och lite shopping. Ska köpa lite nya strumpbyxor osv. Tänke även låsa upp min gamla mobil så jag kan ha comviq på den. Vad som följer med mig hem från stan kommer upp i bloggen senare idag.

Har funderat lite över vad som ska få följa med mig till Nerja, och jag har verkligen ingen aning om vad det ska bli. Packningen fick bara gå på 20kilo inkl. handbagaget. Kan inte ta med mig så mycket med tanke på att man lär handla massa där nere också. Mycket nytt som måste köpas!

Play hard - ride harder, A
Min mentor hade jätte snygga naglar, hon hade förlängt dem med gelé för (endast) 500kr. Det är hur bra som helst, en vanlig manikyr på mina naglar går ju på 450kr. Jag lär ju ta en tripp till salongen nästa gång jag får pengar!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack