"Fanny bunny med fanclub"

Det blev inte en sån lugn kväll som jag trodde det skulle bli. Vid två begav jag mig till Rådmans tillsammans med Fanny. På vägen lyckades Fanny hah sönder sin mobil och slå en glasflaska i huvudet på Lucas. Klockrent. Vi hade det j*vligt kul när vi väl kom dit, länge sen jag skrattade så mycket - oavbrutet. Visste ni föresten att Fanny har fått en liten pojke? Det var tydligen en norrlänsk pojke på 34 år, cute.

Snart är det skola igen, längtar inte speciellt mycket men det är inga prob. Fanny ska titta förbi under veckoslutet och se om min skola är något för henne. Vilket jag absolut tror.

(Detta är lite interngrejer)



Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Fanny

JAA MIN SON


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack