Fika på Maddes

Det blev en fika på Maddes igår med Fanny. Det var jätte mysigt, och vi såg ett litet gay par. Sött. Vi kom fram till att vi är i stor nöd av pengar, så vi kom på en plan om hur vi ska fixa det snabbt. Och jag är förvånad över hur lätt det egentligen är..

Nu sitter jag på en svenska lektion och arbetar om Iliaden och Odyssen. Det är rätt intressant, men jag tror det mesta är påhittat. Tror faktiskt inte man kan bevara en historia i så lång tid. I alla fall inte när de inte hade datorer eller något annat man kunde spara saker i. Och appropå det, jag har ingen mobil. Men ett tillfälligt nummer kommer jag få, på min (väldigt) gamla Samsung mobil. Den inte speciellt bra, men väldigt söt.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack