Fuck you right back

Var inne i stan med Madde & Patte efter skolan. Vi köpte skor, sjalar, klännignar och diverse små saker =) Jag la undan ett par jeans som jag ska köpa imorgon, de är speciella och söta enligt mig. Jag agerade även smakråd åt Madde & Patte. Jag vet inte varför, men jag tycker det är jätte roligt. Madde gav till och med mig ett par skor, älskar skor och henne!

Vi åt på donken innan vi åkte hem. Och det var det roligaste jag gjort på länge. Vi satt säkert en timme och skrattade - oavbrutet. Vi träffade Cem också, vi stod och pratade ett tag. Sen åkte vi hem.

Det hela är internhumor, så det är roligt när man förstår:

M - Euw, fyfan vad vidrigt! Hemma hos en själv också!
A - Ja, kul att sitta där sen...
P - Ja och sen när man äter så ba "nej men vad är det här?"
M - Jaa , såååås *M dör av skratt på alla påsar*
A - Nej nej nej, det är ju "S****** in the fucking dipp"
P - Haha, chillinötter
A - Dags för att dippa chillinötter eller?
P - Ty

(imorn ska det tränas, det var ett tag sen nu)

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

DU ÄR ASASNYGG

2008-01-25 @ 19:18:10

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack