KAOS

Igår åkte jag hem till Fanny och vi drog hem till hennes kompis och förade. Senare mötte vi Felix och några. Slutade med att vi hamnade i Västerhaninge, okej - det är landet men vi hade så j*vla roligt så det finns inte. Natten är ung brukar man säga, och ja - vi kom dit vid halv ett tiden och tog det lugnt och sjöng allsång m.m. fram till klockan blev nio.

Nu är jag sliten som bara den, ett varmt bad? Ja tack, nu.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Carro

ajdå :(
jo då men det är bra :) lite less på vädret bara :/

Postat av: J

du är som mig, bara längtar efter att få hoppa ner i ett varmt bad och bara mysa!

2008-01-13 @ 21:36:57
Länk till din blogg: http://monamourr.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack