Love Sex & Sunshine

Jag försov mig, som vanligt. Men jag skyndade mig så mycket jag kunde och hoppade över frukosten, som vanligt. Hann med tåget och ringde Patte, som också försovit sig, som vanligt.

Nu sitter jag på engelskan och har tråkigt, som vanligt. Allt är väl som vanligt, fast ändå inte. Efter skolan ska jag och mamma åka till resebyrån och titta på resor till sommaren. Längtar så mycket efter att åka! Går allt som jag vill åker vi till Sicilien med familjen Runnerstam i två veckor. Vi funderar på att hyra två villor där nere med strandtomt. Myspys!

Igår när jag och mamma köpte saker till vår lägenhet hittade jag världens finaste väska. Jag ska ha den! Den är i mörkbrun i skinnimitation och väldigt stor (om man jämför med mina andra väskor).


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack