Matte, eller?

Skoldagen var riktigt seg, och det började med att jag kom försent - igen. För på morgonen var tåget ca 10min försenat så jag och Anna fick inte plats. Vi fick helt enkelt vänta på nästa. Första lektionen var mentors grej, en lektion på kanske 20 min max. Sen hade vi svenska, grupparbete.
AMP gjorde ingenting som vanligt, haha =)
Efter lunchen hade vi matte och eftersom vi inte hade några böcker fick vi inte vara på lektionen. Så vi satt i en liten datorsal och "arbetade" på våran PP i turismen som jag och Madde försökte göra igår. Det slutade med att vi pumpade musik och dansade på borden. Tur att alla hade lektion, inte för att det såg dåligt ut. För jag kan säga att det var riktigt hett. Sen hade vi engelska = driva runt i korridoren, sen avslutades dagen med idrott.

Nu bakar mamma min favorit kaka, mums...


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack