På lördag, på lördag, på lördag

Jag försov mig idag igen (och träffade då David på vägen,  my gosh).. Så hela dagen har varit seg. Ska in till stan om 10 och titta på lite mys grejer till lördag då vi ska fira Madde, hos mig. Jag har slängt ut mina föräldrar så vi hade tänkt att fira med middag, mys och j*kligt mycket dans! Ante fixar stuffsen och vi väntar på leverans. Allt är upplagt för en toppen kväll.

Dock måste jag tävla PC dagen efter. Vi får se hur det går, men det brukar gå bra om man festat kvällen innan - tro det eller ej.

Enjoy IMPA and the Circle Dot dance

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: sebastianchad

fan va skön du va

2008-01-31 @ 17:27:59

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack