Ryska posten

Förlåt för att jag skrivit så lite på sista tiden. Men schemat har varit packat så jag knappt hunnit sätta mig ner förns jag behövt åka iväg igen. Men nu är jag i alla fall hemma, tar det lungt. Mycket tankar som gör mig väldigt trött.
Träffade Madde och Bastian idag på kvällen, det var lite najs. Rojas och Miriam kom också förbi. Det var ett bra tag sen man såg dem måste jag säga.

Veckan har varit vanligt.. Eller nej, den har varit kaos. Niklas kom hem igår, eller han kom tillbaka till skolan då i alla fall. Han hade blivit sådär jätte jätte brun =)   Vill också åkta till Thailand. Som tur är åker IMPA till spanien tillsammans om endast några veckor. Jag längtar galet mycket!

En bild på ett roligt fynd utanför skolan ... Ryska posten någon?

image276

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: M

IMPA will own the fucking beach


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack