Sömnterapi? Låter bra...

Jag kan verkligen inte sova.. Det är något fel på mig, kan inte sova på kvällarna men på dagarna behöver jag bara "Tears don't fall" och något att vila rumpan på så slocknar jag på sekunden.

Som jag skrev i förra inlägget var det tävling idag (mot Vallentuna). Hästen jag fick låna kändes som en käpphäst och den gick ungefär likadant också. Men nu till poängen. Jag pratade med Sofia, och det visade sig att vi ska åka till Romme - 5 februari.

Morgondagens planer är att först umgås med pappa (jag kommer missa hopptävlingen, blaj). På eftermiddagen åker jag och mamma iväg för att köpa lite nytt till mitt rum. Det behöver verkligen fräschas upp, ser så - höstigt ut i dess mörkt lila, svarta och guldiga nyanser. Mitt hår behöver också stylas om en del, får se när jag får tid för det.

Har funderat lite, jag ska göra om min design igen. Jag vet bara inte vad jag är ute efter.. Det gör de svårt att agera och välja vad jag ska ha och inte ska ha..

Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack