Världen är liten..

Förlåt för den dåliga uppdateringen av bloggen..
Detta ska bättras, men jag får väl skylla på att jag legat hemma sjuk halva helgen (och jag är fortfarande lite halvsjuk). Jag har sovit exakt en timme och 3 minuter natten sön-mån. Men jag kan inte säga att jag är trött. Det är nog det där nya kanelteét som står för det. Yummi, så j*kla gott - "oh my gosh, jag dör!"

Annars har jag varit i skolan idag. Träffade Sofie imorse, vi pratades vid lite och bestämde att det verkligen var dags att ses i helgen. Kanske en prylbytardag till? Skulle sitta fin fint.

Idag såg jag något wierd. Kim, inte den och inte den men den Kim - sittandes på Server tillsammans med några från sam-klassen. Konstigt tyckte jag men ignorera det, hur stor är sannolikheten(?) att en gammal sommarvän börjar i samma skola som en själv tre år senare? Inte speciellt stor. Men nu när jag kom hem och pratade med henne så visade det sig att det var hon.

Världen är liten, och det är inget jag hurrar för.. /A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack